Thursday, August 26, 2010

Peniaga Gerai Hot Soup Kiosk Diperlukan segera

Peniaga/pegerai KIOSK HOT SOUP diperlukan segera !!!!




Kami dari SYED MOHD FOOD adalah pembekal /pengeluar produk makanan halal yang mengeluarkan bebola daging dan Perencah soup dan pelbagai jenis makanan lain menawarkan peniaga/pegerai untuk membuka KIOSK HOT SOUP bagi menjual jenis makanan soup dari Bebola daging dan Perencah Soup di seluruh Malaysia.

Untuk menjual /menghidang HOT Soup, bebola daging diampurkan dengan perencah sup dimasak mendidih, bersama dengan beberapa bahan tambahan yang dibeli sendiri seperti daun soup, daging tetel (daging yang mempunyai bahagian lemak) ,cili padi.sos dan kicap, dihidangkan dalam mangkuk selepas mendidih, sedia untuk di hidang kepada pelanggan.


Pihak peniaga perlu mendapatkan ruang berniaga (jika belum ada gerai/tempat) bagi menempatkan set KIOSK serta peralatan dengan harga RM5000.00 dan seterusnya mendapatkan bekalan produk bebola daging dan perencah sup bagi menyediakan hot sup/baksu untuk pelanggan.

Pesanan bebola dan perencah untuk dimasak boleh didapati dengan harga RM 14.00 (Harga tawaran promosi) sekilogram bagi bebola daging dan perencah.

Peniaga /pegerai yang berminat diminta berhubung dengan ejen sah pembekal.

Pesanan dan Maklumat lanjut sila hubungi:

HJ. ABU SAMAH

HP. 016 275 9986

No comments:

Post a Comment